ENERGIJOS SUTEIKIANTI-SVEIKATINGUMO PROGRAMA SUSIDEDA IŠ:

ENERGIJOS UŽTAISAS VISAI DIENAI 

Norint visada būti aktyviam ir produktyviam, reikia subalansuotai maitintis, kad pakaktų energijos planams įgyvendinti.

Laikydamiesi šios programos pasiekiame naują aktyvumo lygmenį! Subalansuota mityba ir fizinis aktyvumas mus lavina ne tik fiziškai, bet ir protiškai. Programą sudarantys produktai suteikia mums žvalumo visai dienai, o fizinis aktyvumas gerina tonusą. 

MITYBOS PLANAS SU FUNKCINIAIS 2 VALGYMAIS, ALIJOŠIUMI IR ŽOLELIŲ GĖRIMU

Kasdien labai svarbu aprūpinti organizmą būtinomis maistinėmis medžiagomis: vitaminais, mineralais, lengvai įsisavinamais baltymais, skaidulomis ir kitomis maistinėmis medžiagomis, bet tuo pačiu ir neviršyti kalorijų bei nepakelti cukraus kiekio kraujyje. Viso maratono metu megausitės skaniais, lengvai ir greitai paruošiamais funkciniais valgymais. Plačiau apie funkcinius produktus.

MITYBOS KURSAI

Net 6 MITYBOS paskaitos, kurių įrašus gausi ir galėsi net mėnesį jais naudotis.

Kursų temos:

1. Pusryčiai ir vanduo. 2. Baltymai.   3. Angliavandeniai.    4. Riebalai.    5. Žarnyno veikla ir skaidulos.   

6. Imunitetas / Fizinis aktyvumas.


Paprasti ir lengvi receptai 

Dalinsimės receptais, užkandžiais, kuriuos paprasta, lengva pasigaminti ir kuriuos priderinsime prie savo ir šeimos poreiki. Išmoksite patys susikurti receptus iš to, ką turite savo šaldytuve. 

Asmeninės konsultacijos ir rekomendacijos

Viso pokyčio siekimo metu turėsite ASMENINĮ KONSULTANTĄ, kuris prižiūrės, padės ir atsakys iškilusius klausimus. Prieš startuodami gausite mitybos rekomendacijas ir instrukcijas, kurios padės startuoti, o eigoje konsultuositės su konsultantu.