top of page

Fermentuotas juodasis česnakas - dar ne visų atrastas supermaistas.

Daugelis žinome žalio česnako teikiamą naudą, tačiau dažnu atveju nesirenkame jo valgyti ne tik dėl aštraus skleidžiamo kvapo, bet ir dėl to, kad jis dažnai dirgina mūsų virškinimo sistemą. Bet ar žinojote, kad yra alternatyva - fermentuotas juodasis česnakas? Prieš kelis šimtmečius jis buvo sukurtas Korėjoje kaip sveikatingumo produktas, o dabar populiarus Japonijoje, Tailande ir vis populiarėja visame pasaulyje.

Juodasis česnakas

Fermentavimo metu česnakas tampa juodas ir keičiasi ne tik jo skonio savybės, bet ir teikiama nauda. Juodasis česnakas įgyja elastingą tekstūrą, saldžiarūgštį skonį ir praranda česnakui būdingą aštrų skonį bei kvapą. Svarbu paminėti ir tai, kad jis tampa lengviau virškinamu, nelieka nepageidaujamo ir ilgai jaučiamo česnako skonio burnoje.


Kodėl verta juodaisiais česnakais papildyti savo racioną?

  1. Juodajame česnake yra dvigubai daugiau antioksidantų nei žaliuose česnakuose. Dėl fermentacijos proceso juoduosiuose česnakuose susidaro daugiau antioksidantų nei žaliuose česnakuose. Antioksidantai padeda apsaugoti ląsteles nuo oksidacinės pažaidos - padeda jūsų organizmui išvengti uždegimų ir senėjimo.

  2. Padeda kontroliuoti cukraus kiekį kraujyje. Sveikatos priežiūros specialistai teigia, kad žmonėms, kurių mityboje yra daug riebalų ir cukraus, vartojant juodojo česnako, žymiai pagerėja medžiagų apykaita organizme.

  3. Padeda sumažinti širdies ligų riziką. Juodasis česnakas gali padėti sumažinti širdies ligų rodiklius, įskaitant bendro cholesterolio, blogojo cholesterolio ir trigliceridų kiekį kraujyje. Be to, reguliarus juodojo česnako vartojimas taip pat padeda padidinti gerojo cholesterolio kiekį organizme.

  4. Naudingas smegenims. Neseniai atlikto tyrimo duomenimis, valgant juodąjį česnaką galima išvengti atminties ir smegenų funkcijų silpnėjimo laikui bėgant, nes mažėja uždegimas.

  5. Turi priešvėžinių savybių. Juodasis česnakas turi teigiamą poveikį vėžio prevencijai. Jame yra stipresnių antioksidantų ir priešvėžinių medžiagų nei žaliajame česnake, padedančių stiprinti organizmo imunitetą.

Atsižvelgiant į juodojo česnako naudingas savybes, galima teigti, kad šiuo supermaistu tikrai verta papildyti mitybos racioną. Svarbu paminėti, kad dėl jo salstelėjusio gurmaniško skonio, jis puikiai tiks tiek sūriems, tiek saldiems patiekalams. Jeigu norite receptų, kuriuose įtrauktas juodasis česnakas, galite apsilankyti pas mūsų www.juodascesnakas.lt - galėsite ne tik gauti naudingų receptų, bet ir įsigyti juodųjų česnakų.


32 views

Recent Posts

See All
bottom of page