Saldūs lietiniai blynai be pridėtinio cukraus, kiaušinių ir miltų.


Ar ir jums, ypatingas rytas dažnai asocijuojasi su garuojančiais lietiniais blynais, kurie suteikia galimybę eksperimentuoti paskaninant juos įvairiausiais įdarais - trintomis uogomis, riešutų sviestu ar jogurtu? Tačiau žinodami, kad jų sudėtyje esantys baltieji miltai ir cukrus ne tik nėra sveikas pasirinkimas, bet ir nesuteikia energijos ilgesniam laikui, nusprendžiate atsisakyti šių skanuolių.

Kadangi mes neatsisakome to, kas mus džiugina, o stengiamės surasti sveikesnes alternatyvas, nusprendėme pagaminti ir sveikesnius lietinius blynus, kurie bus ne tik skanūs, bet ir maistingi bei suteiks energijos ilgesniam laikui. Cukrų pakeitėme bananu, kuris suteikia malonų saldumą, o baltus miltus - viso grūdo avižiniais miltais, kuriuose gausu mineralų, vitaminų ir skaidulinių medžiagų.


Jums reikės:

✔ vieno didelio ar dviejų mažų sunokusių bananų;

✔ apie stiklinės augalinio pieno (mes rinkomės sojų pieną, bet jūs galite rinktis pagal poreikį ir galimybes);

✔ apie pusės stiklinės viso grūdo avižinių miltų.

Pieno ir avižų miltų rekomenduojame įdėti "iš akies", kad gautųsi pakankamai skysta masė lietiniams išlieti ant keptuvės.

Gaminimas:

Sutrinkite bananą, įpilkite pieno ir po šaukstą dėkite viso grūdo avižų miltus, kol konsistencija bus tinkama lietiniams išlieti ant keptuvės. Prieš kepant lietinius, mes keptuvę ištepėme kokosų aliejumi, kurį mėgstame dėl to, kad jis neleidžia blynams prisvilti prie keptuvės ir jiems suteikia malonų poskonį, lyginant su kitais aliejais. Lietinius skaniname įvairiausiais įdarais: riešutų sviestu, graikišku jogurtu ar trintomis uogomis - šie įdarai prideda lietiniams daugiau maistinės vertės ir skonio.

Saldaus!

#Visogrūdoavižųmiltai #Bananai #Augalinispienas

339 views