Chia pudingas su avietėmis ir riešutais

Šiandien dalinuosi receptu chia pudingo, kuris visada mane džiugina ne tik ypatingu skoniu, bet ir labai maistinga sudėtimi, kuri prisideda prie geros savijautos.


Vienas iš pagrindinių ingredientų - ispaninių šalavijų sėklos (chia). Kuo naudingos šios sėklos? Šios sėklos gausios įvairiomis maistinėmis medžiagomis (tik jos, žinoma, turi būti naudojamos tam tikrais kiekiais): baltymais, skaidulomis, manganu, fosforu, kalciu, cinku, variu, kaliu. Be to, chia sėklose taip pat yra omega-3 riebalų rūgščių ir kitų svarbių mikroelementų bei antioksidantų, kurie taip pat svarbūs pilnavertei mitybai. Chia sėklose yra ir keletas nepakeičiamų riebalų rūgščių; vitaminas A, vitaminas B, vitaminas E ir vitaminas D; ir mineralai, tokie kaip geležis, jodas, magnis, niacinas ir tiaminas.

Jums reikės (aš suvalgau per 2 kartus):

  • 2 valg. šaukštų ispaninių šalavijų sėklų (chia)

  • 2 valg. šaukštų riešutų (aš naudojau migdolus, bet tinka ir lazdynų ar grakiniai)

  • 2 valg. šauktų šaldytų aviečių

  • 250 ml kokosų pieno (rinkausi be priedų)

  • pusė arbat. šaukštelio cinamono

  • galima pasaldinti stevia sirupu, bet aš nesaldinau - man ir taip skanu :)

Paruošimas:

Visus ingredientus sumaišyti, sudėkite į stiklainį ir palaikykite šaldytuve per naktį.


Skanaus!

0 views