Sveika saldumynų alternatyva - džiovinti vaisiai be pridėto cukraus

Updated: Oct 10

Ar sveika valgyti džiovintus vaisius? Dažnai išgirstamas atsakymas, kad nėra sveika, nes juose gausu cukraus. Tačiau svarbu suprasti esminį skirtumą tarp šviežių ir džiovintų vaisių - džiovintuose vaisiuose nebelieka vandens ir dėl to jie yra mažesnio tūrio, yra mažiau sotūs bei jų lengviau persivalgyti. Jei suvalgytumėte vienodą kiekį džiovintų ir šviežių vaisių kiekį, t.y. 1/2 puodelio porciją, suvartotumėte daug daugiau kalorijų ir natūralaus cukraus iš džiovintų vaisių, palyginti su šviežiais vaisiais. Tačiau atsisakyti jų nevertėtų, nes džiovintuose vaisiuose išlieka žmogaus sveikatai naudingos medžiagos - vitaminai, mineralai ir skaidulos.

Straipsnis apie džiovintų vaisių naudą.
Džiovinti vaisiai be pridėto cukraus

Pirkdami džiovintus vaisius, turite atsižvelgti į jų kokybę ir rinktis be pridėto cukraus - atkreipkite dėmesį, ar vaisiai nėra mirkyti gliukozės ar fruktozės sirupe. Jeigu pasirinkote kokybiškus, tokiu atveju džiovinti vaisiai bus puiki saldumynų alternatyva ir suteiks jums ne tik energijos, bet ir sveikatai naudingų medžiagų.


Aptarkime, kokių privalumų turi džiovinti vaisiai be pridėto cukraus:


1. Puikus antioksidantų ir maistinių medžiagų šaltinis.

Daugelis džiovintų vaisių turi antioksidantų, taip pat, pavyzdžiui, figose, džiovintose slyvose, razinose ir kitose džiovintos uogose, gausu vitaminų ir mineralų, tokių kaip geležis, kalcis, kalis, vitaminas K . Džiovintuose abrikosuose gausu vitamino A ir E, beta karotino - šios medžiagos gerina regėjimo funkciją. O džiovintose mėlynėse, braškėse ar manguose gausi vitamino C, kuris stiprina imuninę sistemą.


2. Skaidulų šaltinis

Džiovintuose vaisiuose gausu skaidulų, todėl įtraukiant juos į savo mitybą nesunku patenkinti savo kasdienį skaidulų poreikį. Iš kiekvienos nedidelės džiovintų vaisių porcijos gausite apie keturis ar penkis gramus skaidulų, o tai sudaro beveik 20% jūsų kasdienio poreikio. Skaidulos padeda palaikyti žarnyno ir virškinimo funkcijas, taip pat kovoti su vidurių užkietėjimu ir kontroliuoti apetitą.


Apibendrinant galima teigti, kad džiovinti vaisiai yra sveika saldumynų alternatyva, tik svarbu atsižvelgti į jų kokybę ir protingai pasirinkti kiekį. Ieškant internete sveikų džiovintų vaisių be pridėto cukraus, pavyko atrasti nuostabią parduotuvę www.gurru.lt - džiovinti vaisiai išragauti ir įvertinti, kaip labai kokybiški ir skanūs.


Džiovinti vaisiai be pridėto cukraus | Salduolis

70 views

Recent Posts

See All